Dagens kontordame-outfit

Heii! I dag fikk jeg endelig følelsen av at ferien er litt over. Det høres kanskje dumt ut, men jeg gleder meg til hverdagen. Det må jo være et tegn på at jeg liker det jeg gjør tenker jeg. Så i dag var jeg på jobb! Jepp dere hørte riktig. Jeg har begynt på en 20% stilling på 3T-produkter, altså kontoravdelinga. Så jeg er den nye kontordamen i selskapet. Husker ikke sist jeg sminket og hadde på meg jeans på en tirsdag. 

Dagens kontordame-antrekk.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

T-shirt fra Creative Collection (Høyer)

Bukse fra Five Units (Carma)

Jakke fra Topshop

Sko fra Jim Ricky (Carma)

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Etter noen timer på jobb så skiftet jeg og kjørte til Festningen for å trene repetert sprint med laget. Etter det dro vi hjem til Eirin og spiste fire brett med nachos. Vi er ikke noen småspist gjeng, Byåsen elite, det skal sies. Nå sitter jeg hjemme hos meg med sofaen fylt opp av damer. Johanna, Hanna, Martine, Trine, Lyse og Ida er her og vi sitter bare og prater om alt som beveger seg mellom himmel og jord sånn cirka. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg