hits

Graut-tirsdag

Hejjj allihopa ♥

Nok en tidlig morgen her i grden, men til min store fortvilelse fikk jeg se at snen hadde regnet bort i lpet av natten. Jaja enda lenge til jul sii. Jeg lagde meg en konge havregrt til frokost. Havregrt alts, deet kan jeg. Blir aldri lei. Etter frokost kjrte jeg av grde til Olympiatoppen fr klokka ble tte og trente mage/rygg, n skulle jeg til si med laget, men resten av laget var p hndballtrening. P tirsdager fr vi nemlig velge mellom teknikktrening i hall, eller basistrening p Olympiatoppen. S det ble bare meg, Astrid (lagvenninne) og noen skigutter. 

Etter treninga var det godt bare ligge litt p sofaen. Jeg s den ene episoden av Life of Kylie som kom ut p tv2sumo i gr kveld. Underholdning da vettu. N m jeg snart hoppe i treningsklr igjen, jeg skal nemlig ha hndballtrening for noen smrollinger p Ila. Temaet er forsvar, mitt favoritt-felt <3 Etter det blir det trening og spillemte mot helgas kommende kamp, med CSK. 

Jeg sier det igjen, havregrten min m dere bare prve ut:::

40g havregryn

150g/1,5dl melk og/eller vann. Jeg bruker som regel halvt om halvt

1/2 most banan

1 ss cottage cheese

1 ts peanttsmr og syltety

kanel


Bland havregryn og melk/vann i en skl. Sett den i mikroen p full fres i to minutter ishhh, se an s det ikke koker over og rr litt inn i mellom. Nr den har fin konsistens, ta den ut av mikroen og rr inn en spiseskje cottagecheese, den moste bananen, evt. kanel og peanttsmret. Gjr det mens den er kokende varm s peanttsmret og alt smelter inn i grten. Til slutt tar jeg syltety p p toppen. Rekkeflgen her er egentlig helt uvesentlig, bare gjr det akkurat som dere vil, det er ingrediensene som er hemmeligheten. Spiser dette til frokost hver endda dag. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERAHva er deres favorittfrokost?

4 kommentarer

Hei matholck ;) biff ;) kos dg ;)

Aulie-lomper med hamburgerrygg og lk, stekt i ovnen! nammm

How was Halloween?

Du er s flink og motiverende nr det kommer til trening!! St p! Men har du noen dager hvor du virkelig ikke vil trene? Ikke obligatorisk trening med laget, men feks nr du skal trene p egenhnd? Hvis ja, hva gjr du da?

Skriv en ny kommentar