Nye treningsklær

Nå som livet delvis er tilbake på stell, er det viktig å holde treningsmotivasjonen oppe. Og hva er vel bedre som treningsmotivasjon enn nye treningsklær?? Her er noen nyheter fra 3T-shop som falt i smak for min del. Det er samarbeid med 3T-Shop, men jeg anbefaler kun de klærne som jeg faktisk liker å trene i og kunne tenkt meg å ha hatt selv. Jeg vet hvor irriterende det er når du leser en blogg og ser bilder av, og hører om hvor fantastisk en tights eller bukse eller whatever er, så du bestiller den og har skikkelig trua, så kommer den og den ser ut som noe helt annet enn det på bildene og beskrivelsen. Derfor vil jeg ikke legge ut bilder av og anbefale de klærne jeg selv ikke synes er noe behagelige. Men likevel så er jeg jo klar over at vi alle har ulike fasonger og ting vi liker å ha på oss, så alt som faller i smak hos meg, trenger ikke nødvendigvis være en favoritt hos dere. Her er noen av mine favoritter på nettshoppen for tiden:

Tights HER. Denne har jeg i medium, men jeg kunne sikkert hatt den i small også. Den er veldig lang i føttene, og høy i livet, noe jeg liker. Grunnen til at jeg kanskje skulle hatt den i small er fordi den ikke sitter som et pølseskinn på meg, og jeg liker pølseskinn når det er snakk om treningstightser. Ikke fordi jeg vil fremheve noe som helst, men fordi jeg ikke liker følelse av at tightsen detter av meg når jeg trener. 

Genser HER. Denne elsker jeg og den passer perfekt, har også den i medium. Jeg elsker fargen, formen og stoffet. Well everything. 


Tights HER, i medium. Denne er litt lavere i livet og kortere, som dere ser, men stoffet er veldig comfy.

Jakke HER, den er det mulig jeg har i small. Veldig stilig jakke da, og jeg som har en thing for the brand with the three stripes, elsker den.

Topp HER, i medium. Liker disse singlettene veldig godt, men kanskje spesielt den i burgunder.

Noe dere likte? I såfall hva var deres favoritt?

9 kommentarer

Siste innlegg