Fri sjel

Hei folkens! Helga har ankommet og jeg tar meg nok en biltur, med countrymusikk på høytalerne og solskinn inn takviduet, til hytta med søstersen. Mam og pap kjører egen bil, så jeg og Pernille kan dra hjem i morgen. Jeg har nemlig fått for meg en greie, at helga blir mye lengre når jeg gjør to fundamentale ting. “Fundamentale” haha, ja sånn for eksempel å sove en natt på hytta og en natt hjemme. Så da gjør jeg det. Jeg elsker jo å kjøre bil, så å kjøre fram og tilbake til hytta har jeg ingenting i mot. I tillegg har jeg fått for meg at countrymusikk er den rette musikksjangeren på roadtrip. Så da går det en del i Dolly Parton og Brad Paisley, noe som er fantastisk avslappende og får meg til å føle meg skikkelig fri.

Genser fra Urban Outfitters, bukse fra Dr.denim og en gammel dongerijakke fra who knows.


Vi blogges!! Kos dere masse denne fine fredagen ♥ 

8 kommentarer
    1. always wondering why i think you are the most beautiful women in the world. everyday i see so many good-looking girls at university but not a single one of them is comparable to your beauty. strange world haha
      have fun!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg