Svett i grå genser

//Innlegget inneholder annonselenker

God fredag dere! Jeg startet dagen på beste vis, med ukas økt på Ilsvika klokka ti. Sorry hvis jeg er litt too much with my positive energy right now, men det var bare så digg. Så klart en god start på dagen også ville vært frokostpannekaker og serie, men det får bli til helga. Jeg og Anna avtalte treningsdate klokka tolv i går kveld. Jeg hadde egentlig lagt meg, men fikk skikkelig lyst på en skikkelig svetteøkt neste morgen og Anna var seff ikke vanskelig å be. Så vi booket time og la oss for å sove. Midlertidig drømte jeg at jeg var ferdig med ukas økt og at det var piece of cake. Da jeg våknet trodde jeg altså at jeg var ferdigtrent haha. Lite visste jeg om at jeg hadde 55 minutter med svettefest foran meg og at det absolutt ikke var noe lettere enn jeg husket. Men jeg ELSKER den timen, den er så paiiin, men så digg. Anbefales! 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg driver å tester ut nye treningsklær i samarbeid med 3T-Shop, fra blant annet Puma, Casall og Reebok. Så i dag hadde jeg på meg en topp fra Reebok og en genser fra Puma (som dere ser på bildene). Jeg var litt spent på hvordan den kom til å se ut, ettersom den er lysegrå og jeg vet av erfaring at jeg blir temmelig svett. Men for det første så bryr jeg meg nada om svetteringer når jeg trener og for det andre ble det ikke seende ille ut uansett, det vistes såvidt i dette stoffet.

Genseren er supercomfy og stretchy, dere finner den HER til 599 kr. Jeg har str.M. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Post-workout ble rester fra gårsdagens taco, bare at jeg byttet ut karbonadedeig og tacokrydder med ren kylling. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Hvordan står det til med dere i dag? ♥

4 kommentarer
    1. Hvilken 3T time var dere på? 🙂 Nettopp blitt medlem, så har ikke prøvd noen timer enda, men den svettefesten hørtes bra ut!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg