Cafebesøk

God kveld mine venner!

Dette har vært en innholdsrik lørdag så langt. Jeg jobbet i natt og sov til klokka elleve i morrest, kunne vel sovet lenger, men våknet av at det luktet nydelig mat fra kjøkkenet. Mamma har nemlig stått på kjøkkenet og fikset mat til en hel generasjon, hun har invitert fem venninner på middag i kveld (+meg haha), jeg blir attpåklatt til mamma og venninnene.. Jeg har 14 bestevenner, men denne helga er serr alle too buzy. Enten er de utenbys, på jobb eller med loverboy. Men fikk en melding fra Katrine nåh om at jeg var hjertelig velkommen der, så jeg tar nok turen dit etter jeg har sneket til meg litt av den duftende biffen til mamma. 

Her var dagens frokost. Nydelige multiseeds bagels fra BFree, kjøpte dem i frossendisken på Rema. Med cream cheese og laks og eggerøre. Perfection.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Etter frokost sløvet vi noen timer her i heimen, før jeg, mamma og Pernille dro til byen. Vi shoppet litt på januarsalget og tok en pust i bakken på Dromedar. Det var stappfullt på alle cafeene i byen, men vi got lucky og fikk røsket til oss et bord på fjerde forsøk. Det var nydelig. Dromedar har glutenfri brownie ♥

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERAmeg og siss

Håper dere har hatt en fin dag så langt!

5 kommentarer
    1. hejsa!
      ville bare legge igjen en liten kommentar og si hvor FIN bloggen din er!! Det er så deilig å lese en hverdagslig, sunn og bra blogg med fine verdier og stort fokus på hverdag og hvor fint det er:-) heia deg!!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg