En nygelig aften

GODT NYTTÅR mine venner!!

Håper dere hadde en fantastisk kveld i går. Det hadde i hvert fall jeg og mine jentutter. Jeg, Hanna, Anna, Maja og Louise spiste kalkun og masse godsaker hjemme hos meg med mor og far, så kom Johanna og vi fortsatte med vors i stua, før vi tok en svipptur innom byen. Vi reserverte sjåfør tilbake fra byen i 2-tiden på forhånd, for å dra på hjemmefest til Johanna/////storebroren til Johanna haha. Det ble en sykt funny kveld. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Vi hadde en major photoshoot, leide inn fotograf og full pakke. Neida haha, Louise foreslo at vi kunne ha en kort og brutal photoshoot for å gjøre oss ferdig med det. For det første er vi sjeldent ute, noe som vil si vi sjeldent stæsher oss opp, og vi tar sjeldent bilder når vi først er ute. Så denne gangen tenkte vi at vi i det minste skulle ha ett bilde å legge ut fra kvelden. Det ble 97653 bilder. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

5 kommentarer
    1. Fine bilder. Så bra at du hadde en fin kveld. Kan du legge ut en slik årskavalkade eller hva det heter, der du presenterer ting du har gjort per måned og med bilder og slik. Husker du har gjort det før

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg