Viktig med selfies

Hei hå! God lørdag. Ble ikke noe bloggings i går, mamma hadde lånt kameraet mitt til et prosjekt med 3T-Shop og dermed ble det liggende i bila. Så når jeg hadde jålet meg opp for å ta noen bilder før jeg skulle til byen, så var jo seff ikke kameraet noen sted å finne. Heldigvis har jeg jo favorittbarnet, Olympus-kameraet, så jeg dro innom Elkjøp og kjøpte et minnekort så jeg i det minste kunne ta noen snapshots i bila på vei til byen med det. Selfies er megaviktig!!

Det jeg skulle i byen var overraskende nok det vi kaller for en Tinderdate, say whaat gurl. Jeg er egentlig ikke veldig stor på akkurat det, men for en gangs skyld tenkte jeg hell with it, må jo levva litt og ikke være så uptight. Å være utafor komfortsonen er jo litt min guilty pleasure, så det var på tide å tøye grensene litt. Etter en vellykka date kjørte jeg avgårde på håndballtrening og hadde kosekveld med nygs+markus hjemme hos meg etter det. Fin fin fredda.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

I dag har jeg vært på håndballtrening og stått på en Kiwibutikk og solgt Byåsen-brødet (håndballaget har lansert et eget brød i samarbeid med Bakehuset), og i kveld skal jeg hjem til Sanne og spise nachos med noen girlss. 

Hvordan har helga deres vært så langt?

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg