LEEts drive away

Hei, god lørdag! I dag har jeg treningsfri, og det unytter jeg med å dra på roadtrip med Anna og Markus, til Åre. Wiii. Der er det lenge siden jeg har vært! Skulle helst tenkt meg å være der hele helga, men jeg hadde sen håndballtrening på fredagskvelden og kamp på søndag, så jeg fant ut at weekendturen får vi ta en annen gang. Roadtrippen e jo høydepunktet læll <3 Vinterdekkene er på og vi er klare for å dure av gårde og kjøpe masse artig snadder i Shweden. 

Over til skrivefeilen i overskriften. Den var med vilje. Litt ordspill, siden jeg skulle vise frem noe nytt fra Frk.Wickstrøm. #Spons

Digg og comfy genser fra Lee HER 

Ny fav svart bukse også fra Lee HER. På tide å bytte ut Dr.Denim’en med noen litt finere svarte jeans. Jeg bruker størrelsen W29 L33. For oss damer med litt ekstra rumpe og lår passer det perf. 

Kul, fin, søt, digg t-shirt fra Lee HER.

4 kommentarer
    1. hola boss lady 🙂 liker din tee shirt 🙂 håper du få kos deg med Anna og Markus 😉 vi blogges 🙂

    2. Hei! Lurte på om du har noen problemer med tennene (orale problemer) i forbindelse med cøliaken din?
      Mvh Trondhjemsvenninne 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg