Ut på bar på en onsdag

Hei folkens! Jeg kom til å tenke på at jeg ikke aner hvor mange av leserne mine som er fra Trondheim, og hvor i landet dere andre er fra. Det hadde vært litt kult å vite. Kanskje er det bare trøndere som leser bloggen. Rettelse: Da bare trøndere + barry jamil ofc. Trofast leser. Men det hadde vært kult om dere la igjen en kommentar og skrev hvor dere er fra ♥ Kan godt være anonym! 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

I går, etter skolen tok jeg med meg sekken min og gikk meg en liten tur i byen. Det var da så fint vær og matern følte seg så inspirert av omgivelsene. Jeg gikk inn på en cafélignende plass i samme bygg som biblioteket i byen. Det var en sykt koselig plass jeg aldri har hørt om før, Sellanrå het den. Der satte jeg meg ned med bloggen og forsvant litt i min egen verden. Litt etterpå kom Louise, hun også rett fra skolen. Vi tok oss en drink eller to på Sellanrå Bok og Bar og got mad wasted. Neida for de som trodde jeg drakk strawberry daiquiri midt på en onsdag, så var det ripsjuice. Ganske uskyldig vil jeg si. Det var nemlig en plass der du kunne ta deg en juice eller kaffe og lese bøker som var plassert overalt i rommet. Veldig cute konsept. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Hvilken by kommer du fra? ♥

97 kommentarer

Siste innlegg