Gårsdagens film og antrekk

Bursdagsfeiringen i går ble ikke noe party hard opplegg, mer en koselig middag. Bursdagsbarnet skulle nemlig på jobb senere på kvelden, og flere skulle andre ting. Så jeg, Anna og Sanne dro på kino når klokka begynte å nærme seg ni. Vi hadde ikke bestilt billetter, men satset på å få plass i en sal. Etter litt frem og tilbake tidligere på dagen ble vi “enige” i anførselstegn ja, om å se den nye haifilmen 47 Meters Down. Det var kanskje mitt forslag til å begynne med, men jeg trakk det tilbake da jeg så det sto at det var skrekkfilm, på nettsiden til kinoen haha. Meen da hadde det allerede skapt interesse hos de andre tuppene så jeg bet tenna sammen. Altså det er jo ikke den typiske skrekkfilmen som gjør deg husredd, redd for å bade i havet for resten av livet kanskje, ja, men badguyen i filmen er en fisk, og jeg er ikke i kontakt med fisker så ofte, mest når jeg spiser dem til middag og da er det vel jeg som har kontrollen.

Så det endte med at vi valgte den, og gjett om vi var de eneste i hele byen som tok det valget da. Der satt vi, helt alene i en mørklagt kinosal og så tidenes skvettefilm 🙂 Men det var jo greit at vi satt alene, vi utnyttet det med at vi snakket og hylte gjennom hele filmen haha. Min mening om filmen: Generelt dårlig story,  blir sykt irritert fordi enkelte kan være så dumme, men den var jo underholdene. 

Gårsdagens antrekk

Genser fra H&M

Bukse fra Mango

Jakke fra Armani Jeans

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg