Feeling cute

God kveld ♥ Nå har vi nettopp kommet tilbake til leiligheten etter nok en fin kveld ute. Jeg tenkte bare å poste en aldri så liten outfit fra i går kveld før jeg hopper i seng med damene. Vi skal oppe å trene igjen i morgen tidlig, det har vi gjort alle dagene vi har våknet her, og det føles veldig digg, dagene virker så lange. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

In love med denne toppen, den er Johanna sin, fra Zara. Føler meg veldig søt i denne altså, en pause fra den ellers litt mindre rolige stilen jeg foretrekker til vanlig. Shortsen er fra Second Female, kjøpte den på Hvaler, hårbåndet kjøpte jeg på Ali-Hop her i går. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
 

5 kommentarer
    1. Hola min blomster 😉 jg angre ikk hvorfor jg digge bloggen din 😉 you are perfect inside 😉 take care 😉 you now :-*

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg