En gjeng bedrevitere

Hei dere! Det kjennes litt feil ut at det er helg allerede, ettersom onsdagen var slik en lykkens dag med bare god mat og godt selskap hele dagen, men jeg klager absolutt ikke. Fredagen kommer sjelden for tidlig. I går hadde vi familiemiddag (jeg kaller oss familie fordi det føles slik, men på vårt eget språk heter vi NYG&NYB) hjemme hos Katrine, med taco på menyen. Jeg og katy handlet inn og lagde tacoen i femtiden, og resten begynte å komme trallende inn døra en times tid senere. For dere som lurer på hvordan vi gjør det med betaling når vi er så mange som skal spise sammen, så gjør vi det veldig enkelt – en betaler, så deler vi beløpet og vippser. Resten av kvelden var det dårlig stemning fordi vi spilte Bezzerwizzer. Det er et familiespill som handler om å være “bedreviter”, og når vi har et par bedrevitere i gjengen, så blir det harde, interne, ufine konkurranser dem imellom ♥ Men jeg tuller, det ble selvfølgelig ikke dårlig stemning av den grunn, det bare spicer opp litt og gjør det 1000 ganger artigere å vinne, noe dreamteamet “Singleladies” bestående av meg, Louise og Thea nettopp gjorde, hehe. Her er noen piiics. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Mine fine bestevenner ♥

6 kommentarer
    1. Hva er det egentlig NYG står for? Godt mulig du har skrevet det før, men har aldri fått det med meg hahah

    2. Hola boss lady 🙂 fin gjeng du er 😉 du ser alltid nydelig ut 😉 can resit anything but you 😉 jg chiller baby 😌

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg