Katten er hjemme

Hei dere! I dag er det fredag og min kjære katyyy kommer hjem for godt! Hun har vært på folkehøyskole på Karmøy et år (ettt helt år)! Og endelig er hun tilbake. Hun har vært hjemom noen ganger i løpet av året, men sist hun var hjemme, i påska, så var jeg i LA, så nå har jeg faktisk ikke sett henne siden jul. I den anledningen stelte vi jentene som er hjemme istand et lite surprise-party til henne, med vaffler og frukt. Så hun ble kjempehappy når hun kom hjem ♥

Nå skal jeg på Solsiden med utleirajentene ♥ Vi skal spise på Olivia, som er en ny restaurant der. Jeg gleder meiii. Ha en herlig kveld dere! 


 

5 kommentarer
    1. Hei boss lady 🙂 skal gjøre alt jg kan for å gjore dg glad hele tiden hvis du bli dama mi 🙂 når jg ser bilde ditt på instagram jg bli mer motivert 😉 never stop plzz :0

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg