Mai måned er her

Hei dere! Denne helga har vært herlig og laang. Det føles sykt lenge siden fredagen, med pastamiddag og ukens SKAM-episode med jentene. Både fredag og lørdag satt vi bare hjem og bitchet om hvor kjedelige vi var for tiden haha. Så på søndagen fikk vi fart på sakene og sørget for at vi fant på noe sprell. Jeg spilte kamp med byåsen mot Larvik klokka seks, hvor vi tapte med ett mål, noe som egentlig er utrolig bra med tanke på hvor god Larvik er. Så vi sier oss fornøyd med den, og ser fram til ny kamp mot dem i Larvik på onsdagen. Etter kampen kjørte jeg hjem og fikk update i planene som var lagt for kvelden. Så det endte opp med at jeg, Trine, Lene, Thea, Martine og Louise dro til Moina, kjæresten til Martine, og grillet på terrassen hans med noen kompiser. Jeg fikk også faktisk jomfruturen min på Downtown i løpet av kvelden, wihuu. Første gang jeg er ute på byen etter jeg ble 20, og så crazy var jeg at mens resten kjøpte seg øl, brukte jeg 70 kroner på en Burn. Men det var morsomt da, og en perfekt start på mai måned. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Loui ♥

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Martine, meg og Louise

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Moina med raske shades og bobler i glasset

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ser fram til flere slike øyeblikk i mai ♥

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg