Tidlig morgen og sen frokost

God fredag! Jeg har vært på farta helt siden klokka seks i morrest, og kjenner først nå at jeg trenger litt hvile. Men jeg elsker å stå opp tidlig, så lenge det er nogenlunde frivillig haha, jeg hatet det naturligvis på VGS. Men i dag sto jeg opp klar for å gripe dagen klokka seks, og kjørte to boys som trengte skyss til jobb, så kjørte jeg til fysio for å sjekke hæla mi klokka åtte, og deretter dro jeg på en pulsspinn-time klokka ti. Jeg har egentlig treningskamp i ettermiddag, Utleira mot Byåsen elite, men på grunn av betenneslen i hæla ser det ut som jeg må stå over og la den hvile. Da er det fint man har pulsspinn. 

Nå sitter jeg her med nystekte, hjemmelagde rundstykker foran meg og lar meg selv inspirere av innholdet i månedens utgave av Shape Up. Finner alltid loads of motivation der. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Oppskrift på rundstykkene HER 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ha en fin fredag! 

9 kommentarer

Siste innlegg