Gledelig dagen etter valentinsdagen

Enkelte ting tar seg bare mye bedre ut på engelsk. Gledelig valentinsdag, er det noen som sier det? Uansett så er det dagen etter dagen i dag da, og jeg er fortsatt like singel. Kjøpte min egen sjokolade og forestilte meg lukten av egenkjøpte roser i går. Mmmm deilig ja. Valentines day tilbragte jeg med damene mine. Er ikke jeg bra heldig? Ikke bare får jeg gå på kinodate med ei dame, men fem + en av de opptatte i gjengen som satt på samme rad, men med kjæresten. Det skal også sies at de ikke var det eneste kjæresteparet i salen. Det var i hvert fall hundre kjærestepar som satt lykkelig, hånd i hånd med blikket festet på skjermen. Og dere kan vel gjette hvilken film? Yes you guessed it, Børning 2. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Neida var selvfølgelig Fifty Shades Darker. Hva gjorde dere i går?

7 kommentarer

Siste innlegg