Unge Ferrari

Hei dere! Nå er jeg tilbake på bakken igjen etter en sinnsykt artig helg. Ettersom jeg har vært veldig lite oppdaterende om livet mitt på bloggen de siste dagene kan jeg jo starte med fredagen. Jeg, Thea og Martine hadde en liten markering aka bursdagsfeiring. Vi tre har pleid å feire bursdag sammen før, fordi de er ganske rett etter hverandre, så vi har liksom slått to (eller tre) fluer i en smekk. Og dermed ble det tapas og vin med Nygz. Vi fikk noen flotte gaver av jentene våre, blant annet VIP-kort på Downtown for nå er vi jo lizåm tjue(!!snart i alle fall).

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Men Thea og Martine ble eegentlig 20 dagen etter, altså på lørdagen. Så da feiret vi like gjerne litt den dagen også. Vi hadde først et lite pre-vors hjemme hos meg, så dro vi videre til et nytt vors like ved Samfundet utover kvelden. Vi skulle nemlig på konsert til Unge Ferrari og Tomine Harket på Samfundet til slutt. Det ble en morsom kveld, og en enda morsommere sleepover og søndag dagen etter haha. Hadde mye morsomt å snakke om i hvert fall. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
 

13 kommentarer

Siste innlegg