edru på party

Hei dere! Det er sikkert mange av dere som har ligget inne med bakisen godt plassert i bakhodet og magen i dag, etter gårsdagens festligheter. Andre juledag er jo en festdag, og i Trondheim er i hvert fall 99,9 prosent av alle kids på 18 år og oppover ute på denne dagen. Jeg derimot, tilhørte den 0,01 prosenten som ikke var ute. Jeg skal jo til Oslo og spille NM 20 finale på torsdagen, så det var ikke akkurat noe spørsmål for min del. Jeg var med på vorset med gjengen og kjørte dem til byen. Så møtte jeg Sanne og vi kjørte noen flere friends. 

I dag sov jeg til langt på dagen og sto ikke opp før klokka fire, ja ikke spør. Da var det i hvert fall på tide med frokost, så tok jeg en rask treningsøkt med en jævlig 4×4 intervall med Anna og Johanna. Og nå sitter jeg her og venter på at gjengen skal komme og chillen her. 

Hva gjorde dere i går?

8 kommentarer
    1. Jeg er så stolt over at du skriver i hvert fall riktig. Det er liksom et stort bevis på at du faktisk leser kommentarene og tar til deg konstruktiv kritikk. Ha en god jul videre og masse lykke til på håndballkampen! Jeg heier på dere!

    2. Hei , i går jg var hjemme å chiller å høre på bra musikk, chill bilde ,må si en ting helt seriøst jg så ikk plassen her haha jg begynt å tenker mye girl kos dg videre

    3. Hvilke hastighet holder du på 4×4 intervaller? og eventuelt hvilke stigning? 🙂
      Lykke til med finalen på torsdag 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg