Ankommet Stockholm

God kveld! Så herlig at dere likte håret mitt da. Jeg må innrømme at det kjennes fantastisk og jeg føler meg som en ny person. For dere som sier dere alltid har hatt langt hår og vil klippe det, men ikke tør – do it do it. Og som Coco Chanel en gang sa “A woman who cuts her hair is about to change her life” så da er det bare å vente å se hva som skjer. Uansett, vi er fremme i Stockholm! Fantastisk fin by. Jeg klarer ikke å sette fingeren på om jeg er i London eller Kina liksom. Veldig rar sammenligning, men det er sånn jeg føler det haha.

Vi kom jo fram i kveldinga, så vi gikk bare en liten runde og ble kjent med byen. Klokka ti begynte det å rumle i magene våre, så vi tok sjansen på en italiensk restaurant og spiste takeaway på rommet. Ble ikke noe classy michelin restaurant akkurat, men det er litt av sjarmen også. Så blir det nok litt mer spennende de neste dagene. 

8 kommentarer
    1. I love girls who care about their body but still like to eat Pizza. You girls look fabulous!!
      Mathilde I really like this loose shirt and jeans style on you! And yes, your hair is wonderful.
      Have a great time!

    2. Koselig baby det bli ferie på meg også hvis jeg dør ikk er fant deg på Norwegian side på nett hehe du er veldig populært kos deg baby å ha kontroll på deg jeg bli sjalu men jeg stole på deg elsker bloggen din

    3. Syntes å ta med mat tilbake til hotellet er mist like koslig som å spise ute til flere hundre kroner!! Så utorlig koslig ut, kos deg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg