Send oss te hollywood

Hei dere! Litt sen blogging i dag, men det er jo lørdda så vi får kanskje være opp litt senere også, hehe. I dag har jeg gjort mye, eller nei hovedsakelig har jeg gjort to ting, men det tok hele dagen. Jeg og jentene spilte inn videoblogg haha, never thought I’d say that. Det tok jo noen timer, så mye som vi skravler i munnen på hverandre, men det var veldig artig. Hele gjengen hadde ikke mulighet til å være med da, så vi ble seks stykker + en som arbeidet backstage (med andre ord nektet å være med). Etter filminnspilling dro jeg på restaurant med familien + mimmi og beste, for å feire at jeg er ferdig med videregående og Pernille ferdig med ungdomsskolen. Så nå sitter jeg stappmett og venter på at fiol skal rulle inn døra og holde meg med selskap denne regntunge lørdagskvelden.

Noen som gleder seg til en god gammeldags klein videoblogg?

6 kommentarer
    1. Hei Mathilde! Skal til Trondheim neste helg, du har ikke noen tips til hva man kan gjøre der?
      Turer, treningsområder, spisesteder, shopping, andre aktiviteter … ?
      Det hadde vært helt suuupert med noen tips!! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg