croptop & blue denim

Nå er det sikkert en del som sitter med en liten klump i magen og gruer seg til nynorsk eksamen i morgen. Jeg kom heldigvis ikke opp, men sitter likevel her mer Johanna og Anna som “jobber med nynorsk”, noe som høres veldig fint ut når man sier det, men ikke fungerer like bra i praksis. Jeg har jo norsk på tirsdag, så det er vel ikke en dårlig ide å forberede seg litt for min del heller, men hvordan skal man liksom forberede seg?? Lese en bok eller hva .. I dunno. Personlig vil jeg mye heller bake en kake og se en film nå, så vi får se hvor samvittigheten min bærer meg. Her var gårsdagens antrekk:



Bukse fra H&M, topp fra Bikbok, sko fra Marc by MJ

Hva synes dere?

12 kommentarer
    1. your smile makes me sooo happy 🙂
      i like those pants on you!
      “Personlig vil jeg mye heller bake en kake og se en film nå” -> “Personally, I would much rather bake a cake and watch a movie now” – exactly that feeling i´m gonna have during my next exam period hahaha :p
      good luck!

    2. Kjempe fin outfit! Kan du vise bilder av hytta di? Den ser så herlig ut! Hvor ligger den, og har du to hytter?

    3. Åh, såg at du og var kommet opp i politikk! Du har ikke lyst til å si på snapchat hva du leser på, heheh? Jeg er helt blank. Helt. Og jeg klarer ikke konsentrere meg, pome suger. Plis hjelp, heheh<333

    4. Hola skjerra fint vær her i Elverum håper det samme i trondheim kos deg baby jeg elsker å tenker på deg hele tiden ha en kveld videre elsker deg <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg