forever eighteen

God morgen! I går var jeg på tapaskveld hjemme hos Lene og hadde en koselig feiring av 18-årsdagen hennes. Jeg synes det er så betryggende at det fortsatt er igjen noen i gjengen som er 17 år, jeg vil aldri bli noe eldre enn 18 skjønner dere. Alle klager på hvor lenge det er til de blir 20 og at de gleder seg sånn, men jeg vil ikke bli en dag eldre! Nå er det bare en snuppelupp igjen da, hun på bildet under ♥ Det blir i desember!



Jeg klarte selvfølgelig ikke å ta et bilde av hele godterimixen av damer, men noe av maten fikk dere se da. Vi serverte vegetar-kjøttboller, tomatbruchettas, vårruller, lakseruller, ost og kjeks med tilbehør og masse mer. Jeg bruker egentlig alltid å lage fylt sopp, men jeg rakk ikke det i går på grunn av den ekstreme byturen jeg bega meg ut på. Så da ble det noe så enkelt som Brie, saltkjeks og druer. Jeg skulle akkurat linke til et innlegg der jeg viser dere fylt sopp, men så ser jeg til min forskrekkelse at jeg ikke har laget et, så det må jeg gjøre! Her (link) ser dere bilder av noe av det vi bruker å ha med på tapaskveld da.

Kjøpte toppen i går på Vero Moda og buksa på Bogart Cosmo


Ha en strålende dag!

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg