tapas og bursdag

Hei! I går kveld var det tapaskveld hjemme hos meg med masse fine jenter, for å feire Maja som ble 18 år. Det blir alltid alt for mye mat, og ettersom det er jeg som hoster (på engelsk, ikke som i hoste på norsk haha), så bilr jeg sittende igjen med en god del rester, både på godt og vondt. Det gode er når jeg våkner og kan lage skikkelig kongefrokost, det vonde er når jeg ser ut vinduet og ser at kråkene har laget fire-stjernes middag utover plena av søppelposen jeg satte på trappa. Men uuansett, så var det veldig koselig i går! Jeg mener, se all den maten, er ikke bare bare når 16 jenter kommer med hvert sitt bidrag.

Kjole fra H&M og sko fra Din Sko

Jeg, Martine og Maja tok en liten 2007-photoshoot på verandaen for å være artige hehe

bursdagspia <3<3

Hva synes dere om bildene?

9 kommentarer
    1. Så flott at du blogger om dette allerede i dag 🙂 Og så syykt utrolig godt gjort å få samlet 16 (!!) jenter på én og samme datobestemte kveld. Jeg sliter med å få seks jenter på hytta mi i løpet av hele sommren liksom. Vi er litt eldre da, så det er mye jobbing og slikt + reiser. Shit.

    2. Kan du ikke legge ut noen tapasoppskrifter på det som er litt mer “uvanlig”, altså ikke asparges med skinke, laksewrap og kjøttboller? 😀 Alle jenter er vel blitt invitert på tapaskveld uten å vite hva man skal ha med fordi alt det vanlige er “tatt”.

    3. Elsker venninne gjengen din! Dere er så utrolig pene alle sammen og er så utrolig bra samhold blant dere. Jeg var i en venninne gjeng med 7-8 jenter og det ble hele tiden drama og det var alltid noen som ble utestengt 🙁 Vi har blitt splittet opp i 2 gjenger nå og nå er det aldri drama i den jeg er med i hvertfall. Nå er vi nettopp blitt 18 og når den store gjengen var vi rundt 12 år.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg