favoritter fra 3t-shop

//sponset

Hei, god morgen! I dag har jeg fri, så jeg tenkte jeg kunne utnytte anledningen til å vise dere noen av de treningsklærne jeg fikk fra 3T-shop på OD-dagen. For de som lurer, så jobbet jeg hjemme på OD-dagen i forrige uke hehe.. Jeg ryddet rommet mitt, dro på 3T og fikk disse klærne jeg skulle blogge om, og ellers litt andre bloggreier. Så det var jo en grei dag! Men uansett ja, her er noen av overdelene jeg fikk. Og forresten så må dere ikke tro at jeg får en bønsj av klær som jeg tar bilder av og lyver om at jeg liker. Jeg har valgt de ut selv og meningene er 100 % ærlige!


Ah denne er såå god. Det er en vanlig genser fra Adidas, men den har det herlige stoffet på hele innsiden. Jeg finner den ikke på nettsiden akkurat nå, men når jeg gjør det så skal jeg gi dere link! Hvis dere finner den selv, så har jeg den i medium.

(Fin lapp i nakken haha). Denne genseren er perfekt til å løpe ute med når det går mot kaldere tider. Den holder deg varm og tørr på hele turen og er veldig komfortabel. Dere finner den HER  jeg har den i small.

Også en av favorittene mine. Jeg har den i lys turkis, lilla og nå svart. Den er veldig tynn og god. Jeg bruker den både på trening og fritiden, HER i turkis og HER i svart. Jeg har dem i small.


Behagelig og kul sportsbh, husker ikke hvilket merke.. Haha neida Adidas seff. Jeg har den i medium, HER

Noe dere likte? Hva likte dere best?

9 kommentarer

Siste innlegg