månedens spørsmål

Har du naturlige krøller?

Håret mitt former seg faktisk etter omgivelsene på en måte. Børster jeg håret mens det er bløtt blir det helt glatt, setter jeg det i en topp blir det afro. Men jeg vil vell kanskje sii at jeg har naturlig glatt da. (På bildet under har jeg hatt en slakk flette)


Hvor ofte trener du håndball?

Har trening tre ganger i uka og ofte en del håndball i helgene

Hvor lenge har du tenkt å fortsette å spille håndball?

Jeg elsker å spille håndball, så så lenge Heimdal er et lag vil jeg fortsette. Hadde derimot laget gått i oppløsning nå, hadde jeg nok ikke byttet til et annet lag. Jeg spiller håndball for Heimdal, and that’s it.

hvilke programfag har du valgt?

Markedsføring, økonomi og rettslære

Hvilken matte skal du ta?

p2 :):):)

Når du kjøper smågodt, hvor mye kjøper du hver gang og spiser du opp alt med en gang eller lar du det ligge å flyte over flere måneder liksom?

Haha interessant spørsmål. Før kjøpte jeg såå mye, haugevis liksom. Nå kjøper jeg det ikke så ofte lenger, men når jeg gjør det kjøper jeg sånn at jeg klarer å spise det opp ja, en skål ca. Og ligger det lenger enn to dager tømmer jeg zalo over det og tvinger meg til å kaste det. Smilefjes hjerte

Hvilken hytte er din favoritt?

Akkurat nå er det nok den på innerøya som er favoritten, mest fordi det er sommerhytta og jeg elsker sommer og den er helt ny.

Men ellers så er jeg veldig glad i den i Åre også, trives veeldig godt der.

Sminker du deg til skolen?

Gjør det i starten av en eller annen grunn, sikkert fordi nå er det lyst om morgenen og ikke så trassig å stå opp tidlig. Men etterhvert, mot mørkere tider bruker jeg heller den ekstra tiden på badet i senga.

satser du på å gjøre det bra på skolen til høsten?

Ja altså jeg har den uvanen at etter hver sommer er jeg SUPER motivert og halleluja dette blir bra, men så blir jeg drittlei og umotivert. Men denne gangen dere, skal jeg holde det oppe! (Eller hvertfall prøve).

Har du jobb?

Nei ikke utenom den lille, søte jobben jeg gjør akkurat nå neii

Er du opptatt av merkeklær?

Nei, jeg er går i det jeg føler for den dagen og ellers det jeg føler meg komfortabel og fin i, enkelt og greit.

hvor har du fått tak i ralph lauren skjorta?

Nå passet dette spørsmålet perfekt under forrige spørsmål da haha.. Kjøpte den på El Corte Ingles i Barcelona.

Om du hadde valgt mellom å gå på ungdomsskolen i 3 år ekstra i stede for videregående, hadde du gjort det?

HEELL NO haha absolutt videregående. Jeg trodde aldri jeg skulle komme meg levende ut av den skolen jeg tilsammen gikk 10 hele år på! Når det endelig ble fastslått at jeg kom meg levende ut, så ikke feen om jeg ville dratt tilbake. Haha høres ut som jeg hatet ungdomsskolen, jeg gjorde ikke det altså, hadde det veldig bra, men godt å komme seg videre i livet.

Hvilke butikker anbefaler du sterkest å besøke i Berlin?

Nike Town, Hilfiger, Pimpkie, Urban Outfitters, Peek and Cloppenburg, Cotton On

Har du lyst på tatovering(er), i så fall hva og hvor?

Nei faktisk ikke, er altfor ubesluttsom for å kunne bestemt meg for hva det skulle vært. Men hvis jeg måtte hadde jeg tattovert “nyg” under storetåa.

Hva betyr nyg? Ser mange av vennene dine og du skriver det

Haha okei, en gang for lenge siden køddet vi med at vi var “New York Girls” bare fordi det er så sykt klisjé å kalle seg for noe sånt. Så ble det liksom bare en greie at vi hashtagget nyg under bilder osv. Så kom Gina Tricot ut med New York Girls t-shirts og vi kjøpte jo selvfølgelig dem for artig skyld. Dessuten er det mye lettere å bare si “ska på hyttetur med nyg” enn å ramse opp 12 navn. Så da ble vi nyg da.

“Property of #NYG if found call ********

Hvordan går det med deg?

Joda det går faktisk ganske bra ♥

Er det slutt mellom deg og kjæresten?

Dette spørsmålet har jeg fått kanskje fem ganger om dagen de siste ukene, og jeg har ikke helt vært klar for å svare på det før nå. Jeg er offisielt singel og det går helt fint med meg. Trenger vell ikke si noe mere om den saken 🙂 Synes bare dere må få vite det, ettersom dere er en ganske stor del av hverdagen min også ♥ Og tusentakk for alle fine kommentarene jeg har fått rundt det, dere er så gode ♥

Er det noen fra vennegjengen din som ikke har kjærste nå?

Ja vi er vell hele fem single ladies nå

Hvordan skaffer du deg så mye energi gjennom en hel dag med skole, trening for så å henge med venner?

Det er vell trening og venner som holder energien oppe. Men det er sant, etter en åttetimers skoledag er det ikke intervaller på mølla som frister mest. Man må bare være bestemt og tenke at det faktisk er mer værde å trene først ogsåå legge seg på sofaen, enn å ligge på sofaen hele kvelden uten å gjøre en dritt.

Er det lenge siden du kjøpte den hvite og blå kjolen fra hm?

Kjøpte den i starten av sommerferien.

Hvem av jentene i gjengen er din aller beste venninne?

Jeg kan nok ikke sette nummer på bestevenninnene mine, de er alle nummer en.


Trener vennene dine også så mye?

Ja det er litt forskjellig, noen trener mer enn andre, men alle trener ganske mye vil jeg si.

Hvilken veske bruker du på fest?

Når jeg er på bursdager til venner for eksempel, bruker jeg Michael Kors veska. Men ellers bruker jeg en gammel, svart skinnveske som det ikke har så mye å si at jeg mister, hvis dere skjønner.

Hva slags skoleveske bruker du?

I fjor brukte jeg en svart Nike bag, men jeg liker egentlig bedre å bruke sekk, så jeg bruker en beige 3t-sekk.

Oppskrift på kaka? Så sykt god ut:D

Det er en vanlig kakeblanding fra Toro. Både langpanne og mørke og lyse muffins fra Toro er glutenfrie.

Hva slags mac har du?

Macbook Pro 15 tommer

Hvis du bruker selvbruning, smører du deg på ryggen?

Haha nei. Unnskyld for at jeg ler, men fikk et bilde i hode av meg som står med en eller annen kost og smører meg med selvbruning på ryggen. Kan bare tenke meg hvor skjoldete jeg hadde blitt.

Hvordan lager du glutenfrie vaffler?

Den usunne versjonen er en glutenfri vaffelmix fra Toro, mens den sunne versjonen (min favoritt) finner dere oppskrift på HER

Blir du brun, ettersom håret ditt er rød/oransj?

Æii det er en ærlig sak, jeg blir nok ikke så brun

Hvis dere har noen spørsmål til neste gang, så er det bare å legge igjen en kommentar her ♥

27 kommentarer
    1. Når formet jentegjengen din seg? Har dere alle vært venner i årevis liksom? Dere virker å ha et helt fantastisk forhold til hverandre!

    2. Hvilke blogger leser du?
      Hvor ofte trener du på 3t og hvilken av de er du oftest på?
      Hva er lykketallet ditt?

    3. Hva spiser du før en treningsøkt? og vet du hvilken mat som gir deg mest energi til en økt?
      Går du idrettslinje? Hvor mange timer idrett holder dere på med i uka?

    4. Hehe random men hvor er den toppen i det nederste bildet i innlegget som heter “home sweet home” som du la ut 21. juli?? den var veeldig fin

    5. Hvordan føles det at du på en måte har sikret deg økonomisk i framtiden mtp at foreldrene dine driver 3T? 🙂

    6. Du har en så vannvittig fin kropp.
      Misunner deg til tusen i hvordan du ser ut, vennekretsen din og alt.
      Du virker så utrolig søt og hyggelig! Har lest bloggen din en god stund,
      og du er garantert min favoritt blogger.
      Hva får deg til å smile skikkelig? Hvor høy er du? Ditt aller beste minne med dine venninner?
      Håper alt er fint med deg og at du får en fin dag videre!
      Klem

    7. Hvordan gjorde du det i matte på ungdomsskolen, i og med at du valgte p2? Vi skal selv velge hva slags matte vi vil ha på mandag, og jeg er veldig usikker på om jeg skal ta T1 eller P1….
      Hva har du lyst til å bli når du blir stor?
      Hva var karaktersnittet ditt i fjor?

    8. Hvordan var det med venner og sånt da du begynte på vidergående? Fikk du fort venner? Var det liksom vennegjenger fra før av?

    9. Har du fortsatt kjæreste eller er det slutt?
      Hvordan trener du?
      kan du oppskrift på en sund og god smoothie?

    10. Kan du vise oss alle leppestiftene dine? Vær så snill, det er så ofte du bruker en fin leppestift på jeg lurer på hva det er 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg