Denne lørdagen

God lørdag fininger! Hittil har dagen vært veldig bra. Den startet med håndballtrening klokken ni, noe som virker som en evighet siden nå. Etter treningen dro jeg og Maja på skolen for å lese med Anna og Eirin. Vi satt faktisk ganske lenge og jeg fikk gjort litt av hvert. Nå er jeg endelig hjemme igjen, Sanne er her, Johanna og Hanna kommer og vi skal lage stekt svinefilet med poteter, bernaise-saus og brokkoli denne aftenen. 

I morgen har vi hjemmekamp mot Fana, så for dere som er i Trondheim og ikke har noe å gjøre i morgenkveld, kom på kamp da vel! 

Toppen er fra NA-KD.com

Håper dere får en fin lørdagskveld! 

1 kommentar
    1. Jeg legger sjelden igjen kommentarer men vit at jeg leser alt du skriver og jeg ser veldig opp til deg!<3 nydelig er du!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg