Første natt i leiligheten!

Heii! Litt overtenning i det jeg skriver her nå, jeg sitter nemlig i ny leilighet med Maja ved min side, spiser middag og ser på The Handmades Tale, som om vi har gjort det i femogtjue år, når faktum er at vi flyttet inn her i går (og et annet faktum er at vi bare er 21 år). Anyways, i natt hadde vi bryllupsnatta. Vi har selvfølgelig hvert vårt rom i leiligheten, men hvem sier nei til sleepover?? Så vi sov i dobbelsenga mi og blir vel liggende der de neste nettene også. 

I går kveld kom gjengen innom for å markere sin del av territoriet, neida. Johanna, Hanna og Anna hjalp meg på dagen med å sortere klær jeg skulle ha med meg og klær som skulle gå til Fretex. Så kom Hanna, Markus, Marty og Loui innom på kvelden, veldig koseliiiig med brownies og pottis på en onsdag. Det blir nok mange kosekvelder her fremover. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

I dag var jeg og Maja på storhandel på Coop Obs for å kjøpe inn alle nødvendigheter til kjøkkenet. Jeg kan lage noen lister med ting vi har kjøpt inn hvis noen av dere også er i innflytningsfasen og trenger hjelp. Etter det dro vi på håndballtrening og da vi kom hjem prøvde vi ut en glutenfri meksikansk gryte, som var kjempegod og enkel! Alt man trenger er 400 gram kjøttdeig (vi brukte kyllingkjøttdeig), ja egentlig er det alt man trenger, men to sultne håndballspillere puttet en boks med kidneybønner oppi i tillegg. (((neste gang lager vi med to pakker))) sorry not sorry. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

8 kommentarer
    1. Grattis med leilighet! Ska flytt te Bergen selv no snart, så har vært gøy å sett ka dokk har kjøpt og flere bilda av leiligheten 😃 Ser veldig koselig ut. Ooog så e det imponerende at du har kjøpt den selv 🤩

    2. Kan du vise oss dine favoritt øvelser for kjernemuskulaturen? Generelt vise mer av treningen du driver med

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg