Masse inspo på inspira

God lørdag! I dag våknet jeg av meg selv klokka åtte, av at jeg måtte tisse vel å merke, så det var egentlig litt irr, men jeg bestemte meg for å stå opp uansett. Jeg skulle tross alt på håndballtrening klokka ti, så jeg satte meg like gjerne i sofaen, under et ullpledd med havregrøten min og så litt Modern Family før jeg måtte kjøre av gårde til Spektrum. 

Etter treninga var det bare å slappe av med en god lunsj og en ny episode av The Americans på Netflix. Rett før klokka tre kjørte jeg og hentet Trine, før vi dro på 3T-Rosten på et kurs om ernæring og styrketrening med Martin Norum, som en del av 3T-inspira. Det er en haug med gruppetimer og kurs for ansatte på 3T som holdes hele helga. Veldig spennende og gøyy. 

Hele antrekket fra 3T-Shop //sponset

Hva har dere gjort i dag?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg