Pannekakelørdag

Hola mi amigos!! God lørdag. I dag har jeg ikke gjort mye, noe som har vært godt. Jeg startet dagen med håndballtrening i morrest. Det er ikke før etter den at jeg tar ordentlig helg. Så etter treninga var det max DIGG å slenge seg i sofaen med havrepannekaker med sjokko og peanøttsmør og serie, homealone. Da har jeg det som plommen i egget, kunne gjort det hele dagen. 

Søta med navneskilt på påleggene sine <3 Nåde den som rører nugattin min. Neida, jeg har det så jeg ikke får i meg noen brødsmuler med gluten i. 

Nå sitter jeg og Perna og ser Stranger Things, vi skal snart lage taccco og jeg skal jobbe i natt. HA EN SHINY LØRDA ♥

5 kommentarer
    1. oppskrift på disse pannekakene? Såg på en måte usunne ut selv om de er sunne, og da vet man at de er gode!! Kan du lage ett innlegg med julegave tips også? Vil komme i gang med julehandelen så fort som mulig!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg