Hjertelig velkommen Kompis

God kveld mine fine ♥

Det har vært en digg fredag. Som dere kanskje så på snap var det en tidlig morgen for min del, noe jeg egentlig liker. På den måten rekker jeg å gjøre masse på en dag (og blir stuptrøtt klokka halv ti på kvelden).. I kveld var jeg på håndballtrening med CSK fra halv seks til sju, og etter det kjørte jeg hjemom, tok en kjapp dusj og dro ned til Heimdal sentrum<33 Det er nemlig en glede å meddele at Kompis har åpnet restaurant her. Det er en burgerrestaurant typ som Bror og Sot. Jeg kan godt finne på å kjøre til Solsiden ens ærend for å kjøpe takeaway-burger, men nå trenger jeg ikke gå mer enn 100 meter for det! DIGG. 

Jeg og jentene mine er jo oppvokst på Heimdal og elsker plassen mer enn noen annen plass. Det er en sånn special kind of love. Så vi tenkte jo vi måtte ønske våre kompiser velkommen, og det gjorde vi ved å tilbringe fredagskvelden hos dem. Dette er forresten ikkeno spons hvis noen skulle tro det. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Glutenfri Kompis med søtpotetfries mmmmm

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Fine marti ♥

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Louise, Johanna og Thea ♥

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Så ba jeg en ung herremann ta bilde av oss. Bare dritten i midten som klarer å sitte stille og smile til kamera da, for en gjeng haha.

4 kommentarer
    1. Hei god morn 😉 drømme mitt er å møte dg å si hei 😉 jg digger dg som håndball spiller 😉 ha en fin lørdag 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg