Slapp lørdag

Hei folkens, god lørdag kveld! Gårsdagen var utrolig morsom, det var lagsfest med Byåsenjentene. Vi hadde vors hjemme hos Jenny, med tapas og god stemning, før vi dro videre til Tag og Downtown. I dag har egentlig vært en digg hangover-dag, sett bort i fra at jeg har godteristopp da selvfølgelig. Det er egentlig litt krise på slike dager, men jeg har forsynt meg med sjokomelk og frukt. 

Jeg sto opp og spiste en perfekt frokost før jeg dro til Helena og hang med henne og Maja der. Helena spiller sammen med oss på Byåsen elite, hun er fra Island og flyttet hit denne sesongen. Hun bor forresten i hybelen til Maja.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Her har vi ligget henslengt hele dagen og sett Iskrigerne og matchet med hockeygutter på Tinder.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Nå skal jeg kjøre å hente sushien min og så hjem til Anna. Jeg skal på Downtown i kveld også jeg. daaamn kjører todagers. Neida i kveld har jeg rollen som damen bak skranken. Jobb med andre ord. HA EN FIN KVELD DERE! ♥

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg