BROWREHAB

//Samarbeid

Hei dere!

Jeg tenkte å si litt om gårsdagen. Jeg var nemlig på besøk hos damene på Browrehab her i Trondheim. Jeg vet ikke om dere har hørt om det? Jeg hadde hørt om salongen lenge før den kom hit, fordi noen av jentene i gjengen min er brynperfeksjonister og vurderte flere ganger å kjøre til Oslo kun for å få fikset brynene hos dem. De har nettopp åpnet i Trondheim og har et åpent og lyst lokale i Olav Tryggvasons gate, litt bortenfor Bogart Cosmo. Veldig greit at det ikke ligger gjemt i en kjeller i en bakgate, men at det er så sentralt. De har først og fremst spesialisert seg på øyenbryn, men har i tillegg samarbeid med flinke Lena (lashesbyraet på instagram), som driver med vippeextensions i samme lokale. Dere kan se hva mer de tilbyr på nettsiden deres browrehabsalons.

Jeg har selv aldri gjort noe som helst spennende med brynene mine, bare farget og nappet dem en sjelden gang, så jeg tenkte hvorfor ikke prøve det? Vippeextensions vet dere jeg har vært fan av tidligere, men har hatt en liten pause fra det fram til nå. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Her kan dere se resultatet av lashes by Lena og eyebrows by Pia.

Utrolig vel gjennomført vil jeg si! Jeg var veldig klar på at jeg ville ha øyenbrynene og vippene så naturlige som mulig, ettersom jeg liker å gå med relativt lite sminke og befinner meg aller helst i treningsklær. I går var det veldig uvant og jeg skvatt mer eller mindre hver gang jeg gikk forbi et speil haha.. Men allerede i dag er jeg blitt mer vant til det. Brynene er mørkere enn jeg er vant til, men forandring fryder. Formen på dem er akkurat slik jeg ville ha dem, og vippene ble også som bestilt, naturlig, men med en viss lengde og dådyreffekt.  

Her er noen bilder fra salongen:

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Hva synes dere?? Si fra hvis dere er interessert i en rabattkode, så skal jeg prøve å fikse det.

7 kommentarer

Siste innlegg