Travelt kvinnfolk

Hei folkens! Spørs om jeg har tid til å stikke innom bloggen en gang i skuddåret og da. Faen så travel hverdag. Nå har jeg virkelig gjort en effort for å leve etter det jeg selv skrev for noen dager siden, å gripe hverdagen og ikke bare gå rundt å glede seg til helg. Men jeg må innrømme at jeg gleder meg til i morgen klokka seks. For selv om hverdagen ikke trenger å gå ut på å glede seg til helg, er det jo greit å se på helga som en belønning for godt arbeid. Og klokka seks i morgen kveld er jeg klar for frihelg, det kjennes på kroppen.

I går kveld spilte Byåsen mot Vipers i eliteserien, så vi jentene som ikke var med til Kristiansand og spilte, hadde det utrolig koselig med kveldsmat og kamp hjemme hos Alstad. Det ble dessverre tap på Sørlandet, men jeg synes jentene våre gjorde en skikkelig bra jobb! 

Litt om dagen i dag da. Torsdager er en av de dagene i uka som krever mest planlegging fra min side. Jeg har trening med laget på Olympiatoppen om morgenen, så dusjer jeg der før jeg kjører direkte til skolen. Etter skolen er det for kort tid til å kjøre hjemom før neste trening, så i dag satte jeg meg på biblioteket og spiste lunsj, haha aw. Så kjørte jeg til håndballtrening, som startet klokka fem. Ettersom jeg ikke rekker å kjøre hjemom i løpet av dagen må jeg ha med to sett med treningsklær + skoleklær + masse mat. Under ser dere noe av det jeg bruker å ha med meg, men jeg må som regel kjøpe meg noe i tillegg. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

9 kommentarer

Siste innlegg