Photoshoot med Høyer

Hei dere! Jeg tar meg i å tenke borte bra, men hjemme best for tiden altså. Det kjennes godt å være hjemme, jeg har jo de samme folkene rundt meg uansett, men det er noe med denne byen. Jeg bare trives i Trondheim rett og slett. Spesielt når det er finvær og ferie da hehe. I går utnyttet vi finværet med en photoshoot for Høyer. Jeg, Maja og Marte var med for Byåsen elite. Vi var heldige med været og fikk fotografert deler av noen nye kolleksjoner. 

Her er noen bilder vi tok med mitt kamera underveis. Bildene som skal brukes kommer ikke ut helt enda, men jeg kan muligens vise dere når de kommer. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

7 kommentarer

Siste innlegg