Litt solbrent ellers alt ok

Hei dere! Nå har jeg fått nok sol for i dag, så da sitter jeg i skyggen på balkongen, drikker en kald cola og blogger – det er livet eller. Dette stedet er helt nydelig! Mange assosierer Kos med en harry partyplass, men plassen har virkelig flere sider enn det. I dag har vi blitt litt kjent med hotellet, sjekket ut treningsrom, spa og minimarkedet i nærheten. Her kan jeg absolutt trives de neste dagene. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Som dere skjønner, både med tanke på overskriften og the fact at jeg er meg (en bleik ginger), så må jeg meddele at ja jeg har blitt solbrent første dagen. Ingen vits å legge skjul på det, vanskelig er det også å legge skjul på det, som dere ser på bildet under. Jeg smurte meg med 50 det skal også sies 🙂 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Her er utsikten fra der jeg sitter akkurat nå. Vakkert altså. Nå skal jeg ordne meg litt til middag og kle på meg noe som dekker brøstet hehe. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Dette innlegget skulle blitt publisert i sjutiden, men jeg måtte ha bommet på publiser-knappen og merket det først nå, sorry bout that. Ha en fin kveld!

5 kommentarer
    1. Anbefaler sterkt å ta sol et par ganger i mnd til vanlig for å bygge seg opp litt pigment. Jeg ble alltid solbrent i syden før, nå tåler jeg mye mer og får en fin farge uten at den flasser av. Finnes jo ikke noe verre (både med tanke på smerten og kreft) enn å være solbrent!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg