Perfekt glutenfri nattmat

Da klokka nærmet seg elleve i går kveld, og jentene skulle ta taxi til byen for å fortsette festen på Downtown, kjørte jeg og Johanna hjem til meg (for å fortsette festen der?) Haha well, vi hadde edrunach hjemme hos meg med junkfood og film. Jeg har kamp i dag, og derfor var jeg selvfølgelig sober i går, og Johanna har vært syk, så derfor fristet ikke vodkaredbull så veldig for henne heller. Den filmen vi så, og som dere kanskje så på mystory var egentlig ikke skrekkfilm haha, selv om det så sånn ut. Det var den 127 Hours, som vi alle vurderer å se, men tenker at den høres jo veldig kjedelig ut, og ender opp med en annen film. Men den var sykt bra egentlig. Mye bedre enn fifty shades of black, som vi endte opp med på fredagen.

Vi var skrubbsulte da vi kom hjem, så det var bare å fyre opp det vi fant i huset. Jeg smakte en helt ny kind of nattmat, nemlig glutenfri frossenpizza fra Dr.Oetker. Mmmmm den var goood! Jeg synes den var mye bedre enn Grandiosa sin (sorry very grateful for glutenfri grandis altså), men må være ærlig. Så den anbefales i hvert fall! 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Hva er deres favoritt-nattmat etter en kveld på byen? Interessant å høre haha

6 kommentarer
    1. Hola boss lady 🙂 min favourit nattmatt etter en kveld til byen her , fufu å kjøttdeig 😉 perfect mat å chiller etter en Lang dag 🙂 jg kan lage det til deg om du vil ;0 du bli sterk jenta mi (+_+) kos dg 🙂

    2. Å, den så veldig god ut! Jeg har ikke glutenallergi, men reagerer på en del krydder pga nøtteallergi, såå jeg kan ikke spise frossenpizza eller kebab eller annen typisk “nattmat”. Jeg har derfor alltid en banan i veska på fest (spiser den alltid opp ila kvelden også haha). Fab nattmat er brødskive med masse smør og gulost i sofaen når jeg er trygt hjemme<3 Sluker gjerne tre brødskiver og et stort glass melk, og våkner i hakket bedre form enn om jeg ikke hadde spist det.

    3. Sykt digg med nattmat<3
      Bruker alltid å ha ferdigkuttet salat i kjøleskaepet.
      Så når jeg komme hjem fra byen , spiser jeg gjerne stekt kyllinglår, potetsalat og salat!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg