Det er greit å være annerledes

Hei alle sammen! I dag er det en litt spesiell dag, det er nemlig verdens Downs syndrom-dag. For å markere denne dagen går jeg med to forskjellige sokker, fordi det er greit å være annerledes. Jeg har på meg en rosa og en lilla sokk. I et hus med kun svarte og hvite adidas-sokker var det en lettelse å finne disse søte Reebok-sokkene i forskjellige farger. Jeg utfordrer dere til å gjøre det samme i dag ♥ 

Send meg en snap med bilde av at du og vennene dine har på to forskjellige sokker, så kanskje jeg poster dem på mystory! 🙂

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Nå drar jeg på skolen, ha en fin dag dere! 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Tar du utfordringen??
4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg