Freddda

God fredag folkens! Jeg har ikke så mye å komme med nå egentlig, sitter og ser norske talenter med Trine og skal hjem til Katrine og spise taco etterpå. Det var en lang og usammenhengende setning haha. Jeg er litt sliten kjenner jeg. Var tidlig oppe i morrest for å dra på forelesning, dro hjem og leste litt før håndballtrening, og her sitter jeg nå, ferdigtrent og sulten på fredagstaco. I morgen er det opp og hopp for håndballtrening klokka halv ti igjen. Så må jeg komme meg en tur på skolen (iknooow its lørdag men fuck semesteroppgaven!!) for å skrive semesteroppgave 🙂 Gledings til det altså heh. Ha en fin fredagskveld da, så snakkes vi senere ♥

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
 

6 kommentarer
    1. Hei, jeg har et spørsmål til Månedens spørsmål 🙂
      Bladde litt i bloggarkivet ditt (føler meg som en stalker nå hahah), men jeg ser du var en del tynnere før, i 2013-2014. Mener IKKE at du er tjukk nå eller noe sånt, men du har jo en del mer former 🙂 Lurer på om dette er noe som har skjedd bevisst eller om det bare har kommet med årene? Lurer fordi jeg selv er jeg ganske slank og ønsker å gå opp i vekt. Har du kanskje noen tips og til hva jeg kan gjøre for å klare dette?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg