Embrace your flaws

Det er sikkert flere enn meg som har en fast rutine før man man skal ut, på party altså (eller er det bare meg?) Hovedsakelig går det ut på en omfattende sminkeprosess som gjerne starter to timer før avgang, og før den tid er det dusjing, vasking av hår og shaving av legger og alt annet. Men egentlig starter det allerede kvelden før. For det viktigste av alt er egentlig selvbruning, for å se solbrun og sexy ut dagen etter. Men det er jo et jevla styr da, å smøre inn hele kroppen uten å få skjolder, for så å gni det utover i senga når man legger seg, så den lukter drit etterpå. Poenget mitt med all denne baksnakkingen om selftan er at sist gang så droppet jeg det. På lørdagen gikk jeg all in med min egen skjønne hudfarge, som lett kan forveksles med hvitmaling, men who cares. Det kom enda bedre fram med tanke på min kullsvarte bandasjekjole, så det skulle ikke stå på manglende kontraster. Men jeg tenker at det er jo slik det er meningen at jeg skal se ut, så da er det jo greit da. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Dette er helt uredigert og viser en vakker og hvit utgave av meg. Kjolen er fra Wow Couture, kjøpte den her


 

6 kommentarer
    1. Jeg er ikke den bruneste jeg heller, og sliter skikkelig med å finne riktig farge på sminken akkurat nå og vil si jeg har en ganske lik hudtone som deg. Hadde satt så stor pris på om du ville laget et innlegg på hvordan sminke du bruker og hvilke farge du har 🙂

    2. Setningen “Men jeg tenker at det er jo slik det er meningen at jeg skal se ut, så da er det jo greit da” gjorde godt i sjela, det er derfor jeg digger denne bloggen. Du er brutalt ærlig og legger ikke sjul på noe! Digger det!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg