Mine julegaveønsker

Med eksamenstid har jeg ikke rukket å tenke et sekund på julegaver, noe som gjør at jeg, en uke før jul, sitter her uten en eneste julegave klar. Ikke har jeg tenkt på hva jeg selv ønsker meg heller. Men nå har jeg juleferie og endelig er hodet innstilt på det. Så jeg klarte å sette sammen en rar, liten ønskeliste som dere kan få se.

Jeg ønsker meg det nye Olympus Pen kameraet. Jeg har egentlig ikke mye peiling på det kameraet, men jeg har hørt veldig mye bra om det. Og jeg trenger et lite kamera med skikkelig kvalitet, som har plass i veska og som ikke ødelegger ryggen. Noen som har noen erfaring med det?

Så ønsker jeg meg en høytaler, til å ha på rommet. Jeg har en nå, som har skikkelig bra lyd og bass, men det er bare AUX ledning. Og nå som jeg er i en periode der jeg hører på “sleep” podcast og nattasanger når jeg legger meg, så hadde det vært greit med bluetooth, fordi ledningen ikke når nattbordet. Haha problembarn. 

En kaffetrakter står faktisk på lista heh. Jeg har kaffemaskin, men jeg synes ordentlig traktet kaffe er mye bedre. Spørsmålet er bare om jeg tar meg tiden til å lære meg å trakte kaffen.

Så ønsker jeg meg en mini Mac-palette x 4, så jeg kan kjøpe mine egne farger. Jeg og Pernille har to stykker med seks farger i hver, men vi bruker liksom bare typ tre av dem, så hadde vært greit å kunne valgt selv.

Og til slutt ønsker jeg meg nye Adidas-sko (bildet under), men det gjør jeg forsåvidt alltid, får ikke nok av dem.

Hva ønsker dere dere til jul?

7 kommentarer
    1. Jeg ønsker meg også høyttaler, haha 🙂 Har egentlig ikke hatt så mye tid til verken shopping eller å komme på ønsker, men nå skal jeg prøve å tenke gjennom det 😛

    2. Hello boss lady 🙂 helt seriøst jg ønsker mg bare å ser din fin ansikt å si hei 🙂 ta en liten prat snakker om masse bra ting 😉 klem det kunne er vært koselig 🙂 men men går bra 😉 kos dg boss lady 🙂 i love you 💚

    3. Hei! Hadde du vært interessert i å kjøpe noen ubrukte Adidas NMD_XR1 Vintage white, i strl 39? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg