Takk for i dag

Hei folkens! I dag har jeg ikke gjort mye, har ikke gjort noe som helst egentlig. Jeg sto opp halv elleve, litt stressa for å rekke alt jeg skulle gjøre i dag. Så jeg løp en tur på tredemølla i kjelleren imens jeg så en episode av Aber Bergen på Ipaden. Multitasking på høyt nivå. Så dusjet jeg og ble plutselig klar over at jeg ikke hadde en dritt jeg skulle gjort i dag(???), så hvorfor jeg var så stressa må gudene vite. De neste fem timene gikk da ut på å diskutere med meg selv (altså engelen og djevelen på skulderne mine diskuterte) om jeg skulle dra på skolen og lese, om jeg skulle dra til byen og shoppe, eller om jeg skulle lage meg noe godt og se en film. Til slutt hadde jeg brukt så lang tid at jeg ikke giddet noe av det, så Anna klarte å dra meg med på 3T haha. FOR en lørdag da gitt. Så fant jeg nettopp ut at jeg jobber i natt, var egentlig sykt gira på å bare chillen. Jaja skal i det minste hive i meg en real burger fra Bror med girlsa før jeg gjør noe som helst annet. Dette var en sykt rar lørdag, takk for i dag. 

Genser fra Urban Outfitters

Hvordan har dagen deres vært?

13 kommentarer

Siste innlegg