Fin dag i Trondheim

God kveld! I dag har vært en bra dag. Jeg hadde absolutt ingen planer for dagen da jeg våknet. Eller jeg hadde i hvert fall ikke noe jeg måtte gjøre. I går kveld snakket vi jentene om å ta en koselig bytur bare. I går kveld var forresten en sykt digg kveld. Jeg, Martine, Thea, Trine og Katrine kjørte til byen og kjøpte oss burger på Bror. NAM sier jeg bare, den er best. Så kjørte vi hjem til Trine og så The Stream, Skavlan, Senkveld og alle disse fredagstradisjonene i norsk kultur. 

Uansett, dagen i dag. Vi dro til byen. Vi handlet litt, jeg kjøpte meg to bukser, en kjole og en bitteliten søstergave til Pernille. Jeg kan vise dere innkjøpene i morgen! Vi tok en kaffepause i shoppingen på Dromedar Kaffebar og tok en real lunsj på Frati til slutt før vi dro hjem. Det var sinnsykt fint vær og vi opplevde å bli litt forelsket i vår egen by, der vi satt på cafe og drakk kaffe med sola skinnende inn vinduene, og skuldrene helt senket uten noe vi skulle gjort. I tillegg er det den siste dagen vår med Katy som drar tilbake til Karmøy på folkehøyskole i morgen. 


Katrine, meg, Thea og Martine. Btw må bare gi en liten shoutout til hun som er sint på meg fordi hun tror jeg bare kødder med at det finnes en Thea. Og at jeg tar meg tiden til å klippe inn et ekstra bilde av Martine i hvert bilde jeg har publisert av de to, haha. Hun syntes det er sykt drøyt av oss å lage en instagramprofil til denne Thea, som egentlig ikke eksisterer. Aw artige mennesker i verden <3

Glutenfri parmapizza <333

Thea og meg

6 kommentarer
    1. Koselig 🙂 Var ganske bra vær her i byen i dag ja. Var selv nede i sentrum. Synd jeg ikke møtte på dere. Hadde vært koselig å møte deg en gang 🙂

    2. Hei 😀 så fin bilde av dere 😉 spesielt du:) er ikk kjedd mye her i mitt ny by, hjelpe mor å rydde litt huset å spise god mat:) i morgen skal følge henne til kirke å ber litt;) next uke tilbake til Elverum å kos meg litt med kompiser : D kos deg masse boss lady:) vi ses 😉

    3. Hahahhahaha det om tvillingen fikk meg seriøst til å le😂😂
      Å så koselig at Katrine går på folkehøyskole på Karmøynå, er jo her her jeg er bosatt jo👅
      Ha ei fin helg❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg