Bare en liten powernap?

Det siste døgnet har jeg følt meg mindfucked minst tre ganger. Jeg kom hjem fra Åre i går kveld og trodde jeg hadde god tid før håndballtrening, men etter at jeg hadde laget meg mat fikk jeg melding om at vi skulle kjøre om to min. Så jeg rakk ikke å spise mat. Skrubbsulten og stressa kjørte vi til trening, eller mer som en tom hall. Treninga startet nemlig ikke før om en time likevel. Men i rushet hadde jeg glemt dusjtøy (=bot), og kom for sent (= også bot), så gud ga meg kanskje en ny sjanse. Vi kjørte hjem igjen, og tilbake en halvtime etterpå haha… Rakk i hvert fall å spise.

I morrest var jeg håndballtrener på Utleira sin håndballskole, noe som tæret på psyken som fæn. Finnes ikke bedre prevansjon enn å være lærer for åttogførti barn i tolvårsalderen for å seii det sånn 😉 hehe. Så da jeg kom hjem klokka tolv, skulle jeg bare ta meg en powernap, som turned in to TRE TIMER tung søvn. Så ja jeg våknet mer eller mindre nettopp, det tok meg en time å komme meg opp av sofaen også.


Nå er det en time til oppmøte – i kveld er det håndballkamp mot csk, noe som kan bli spennende. Den er i Utleirahallen klokka 18.15 for de som lurer.

 

4 kommentarer
    1. Hola Mathilde 😀 glad å ser deg med god humør :-* kos deg masse, å lycka til md kampen;) natural Beautifull girl 🙂

    2. Hei boss lady 🙂 håper dere vant 😉 ha en fint kveld videre 🙂 verden best of the best 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg