Jeg selger klær

Hei dere! Har dere hørt om appen Tise? Det hadde ikke jeg før nå nylig, men det er en skikkelig cuute app. Det er en blanding av Instagram og basicly nettshopping, som vil si at folk legger ut bilder av ting/klær de selger, så kan folk like bildene og avtale kjøp, smart ikke sant? Det er Jenny Skavlan som har kommet opp med denne appen, og hun er jo en skikkelig vintage-entusiast, noe jeg også er skikkelig fan av. 

Jeg har lenge vurdert å lage meg en nettside hvor jeg kan selge klær, sånn alà salgsblogg, men nå når jeg skulle iverksette planene mine så dukket denne appen opp og gjorde det litt enklere for meg. Jeg har alltid tenkt at det er stress å selge klær, men nå er det bare å pakke inn og sende (eller evt. avtale å møtes en plass) og vippse penger på null komma niks. 

Jeg heter mathildeholck. Har ikke lagt ut noe mye enda, men det kommer mer etterhvert! Så det er bare å sjekke ut. Dere må ikke nøle med å sende en melding på appen hvis dere lurer på noe med størrelse, pris – eller hva som helst. 

Flere som har hørt om appen?

3 kommentarer
    1. Hei på deg Mathilde 🙂 er aldri hørt om det 🙂 ferdig å ser statbudsjett på tv akkurat nå 🙂 jeg skal prøve å slutt å røyke next år :-/ å bruke penger på bra møte 😉 kos deg :)) å takk for alt verden søteste 🙂 stol på mg kan masse 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg