fashionshow by netflix

Når det kommer til mote så er jeg ikke så stor på slike motemagasiner og i enda mindre grad moteblogger, men jeg har også en kilde til inspirasjon, som jeg finner en helt annen plass. Tro det eller ei, men netflix er stammen bak min inspirasjonskilde, for der ser jeg nemlig min alltime favourite-serie FRIENDS ♥ Nå har jeg bare flaks ettersom serien ble spilt inn på 90-tallet, og dagens mote i høy grad er fascinert av den perioden. Passer meg perfekt. Jeg elsker stilen til jentene, og guttene forsåvidt, men på gutter da. Det går mye i snekkerbukser, boyfriend-jeans og typiske urban outfitters tshirts -og collegegensere. Love it. Og så liker jeg jo serien for flere grunner enn det, karakterene er helt fantastiske og de er skikkelig gode venner å ha på en dårlig dag hehe. Får meg alltid i godt humør den gjengen, også setter jeg vennegjengen min i de forskjellige rollene og da blir det enda artigere ♥ Anbefales på det sterkeste. Har begynt helt fra starten for andre gang nå. Det er 10 sesonger med rundt 20 episoder i hver hahha.. join meee



<3<3<3<3<3
 

6 kommentarer
    1. Hello 🙂 you are just fantastisk 😉 my heart beating so much for you 😉 take care Caroline 🙊

    2. Sikkert et veldig dumt spørsmål, men jeg spør likevel. Hva er egentlig protein barer til? er det sundt, skal det erstatte et måltid? hva er greien liksom hahah

    3. Anonym: Hei du, det er ikke noe dumt spørsmål. Jeg vil ikke si jeg er noen ekspert selv, men jeg spiser det gjerne rett etter trening hvis det er en stund til jeg får i meg et ordentlig måltid. Men jeg ville aldri byttet ut et måltid med en bar, jeg er alt for gla i mat til det haha 🙂 ellers så kan jeg spise en proteinbar istedenfor en vanlig sjokolade når søtsuget kicker inn. Håper det svarte nogenlunde på spørsmålet 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg