Vakre Rhodos

Hei babes! Jeg bare fortsetter å kose meg på Rhodos jeg. I går dro vi inn til byen etter frokost, fordi mamma mente vi var solbrente, noe jeg mener var sterkt overdrevet. Jeg på en annen side var mer stressa over å ikke få solet meg nok. Jeg hadde på meg alt for mye klær i forhold til varmen, det var helt insane. Så jeg kom hjem et par vannflasker og en vifte rikere, en vifte jeg kjøpte av en dame i en bod. Den ble min beste venn den dagen. Det var en fin by da, det skal sies. Vi tok taxi til gamlebyen og gikk gjennom typ 27 klisslike butikker etter hverandre. Det gikk for det meste i fake merkevesker, sånne hvite blondetunikaer og hennatattooshops. Men det er jo litt av sjarmen. 


Hadde på meg en enkel topp og min elskede snekkershorts, men skulle heller foretrukket å gått naken i 37 varmegrader. 

På kvelden spiste vi på hotellet. De har så nydelig mat her, og det er så enkelt og bare være i område og slippe å ta taxi frem og tilbake. I tillegg er det underholdning etter middagen, så vi tar oss som regel en drink i baren før vi dynker oss i aftersun og kryper til køys. 


Kjole fra Guess, sko fra Samsøe

19 kommentarer
    1. Så digg ut med ferie i varmere strøk! Hva skal du til høsten?? Skal du studere? I så fall hva? 🙂

    2. Så fint det så ut! Det er alltid kjekt og fint å få se litt av byen man er i også, det blir på en måte en liten pause fra strandlivet 😉
      Jeg lurte på om du kunne lage et innlegg eller en video der du viser din hverdagssminke? Du trenger ikke sminke deg i videoen, men bare vise frem produktene, fortelle litt om dem, som for eksempel hvor man får kjøpt dem, hva de brukes til/hvordan de hjelper, hva det er, hvor man bruker dem osv. Skjønner veldig godt om du ikke gidder, siden du helt sikkert har gjort dette tusen ganger før.
      Lurte også på om du har hatt kviseproblemer før? Hva gjør du for å bli kvitt dem isåfall? Hvordan dekker du over dem? Og hvordan unngår du å få kviser?
      Setter stor pris på svar, og litt sminketips 🙂
      Kos deg videre i ferien, og nyt de siste ukene 🙂

    3. Hei babes ser at du kos deg med gjengen din å spiser pizza good men jeg må forklare deg en ting jeg legge en bilde på instagram og facebook så ikk bli knust det er kun best venn from Lillehammer og alle gjengen min kjenner deg😃 kos deg du få hjerte mitt til å banker fortere kos deg i love you💘

    4. Du virker så positiv og tilfreds hele tiden, det beundrer jeg! Selv er jeg konstant i deppe-humør, og bare sånne ting som at jeg har en håndfull på magen som jeg ikke får vekk og at brunfargen ikke vil vare gjør meg helt nedslått. Haha. Får alltid mer energi av å besøke bloggen din, da, så takk ;-D

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg