tidslinjer i hytt og gevær

Hei sann da tjohei. I dag var det eksamenstrekk i muntlig, og jeg klarte å ha så dårlig karma at jeg kom opp i historie. Jajja. Så dagen har gått ut på å ligge ute på verandaen å lese i historieboka uten mål og mening. Temaet får vi i morgen, så før den tid er det bare å lese litt om alt og håpe på det beste. 

Ikke så happy hun på bildene over. For å si det sånn så ble jeg ganske sjalu da jeg så hun på bildet under. No worries liksom, bare ligger i sengen sin og sover, og ellers så spiser hun når det passer henne og får kos av alle rundt. I wanna have that 🙁 (Okei det hørtes litt ut som meg egentlig haha..) Men på en annen side så hadde det kanskje ikke vært like godt å ta ferie uten litt helvette først. Det er det siste jeg gjør på VGS så det er bare bite tennene sammen. 


 

Jeg lagde meg en crazy god lunsj også. Tunfisk-sandwich, aanbefaler dere å prøve. Oppskriften min finner dere HER

Flere som kom opp i muntlig? 

13 kommentarer

Siste innlegg