Eksamenstid

Og fortsatt sitter jeg innesperret i hula mi og ser serie og driver en intens recovery av kroppen. Eller det vil si, i går prøvde jeg meg på ei litta treningsøkt bare for å sjekke hvordan kroppen ville reagere på det. Noe som resulterte i tildels verre hoste, så jeg tør ikke å gjøre det i dag. Nå er det slettes ikke lenge til eksamen, og jeg gidder ikke å sitte der med kols og rennende nese. I tillegg til Netflix så har jo selvfølgelig lovboka vært en ganske nær venn de siste dagene, ettersom jeg skal ha eksamen i rettslære i overmorgen. Så jeg får vel fortsette å bla litt i boka og gjøre meg kjent med diverse lover og regler.

Motivasjon på en post-it lapp fra fiol, thank you 

Til nå har jeg sett ferdig siste episode av Orphan Black på Netflix og siste episode av Empire på Viaplay, og har nå begynt på Revenge. I tillegg har jeg strevd med selvkontrollen når det kommer til Skam. De legger jo ut teasere fra episodene som kommer hver fredag, og til nå har jeg vært flink til å holde meg og spare alt til fredagen, men nåååå klarer jeg ikke mer. Det er jo helt latterlig at den serien er så spennende, men den er jo det haha. Hver og en på VGS, og på ungdomsskolen for den del, må jo kjenne seg igjen på en eller annen måte. 

For alle dere andre som også har eksamen i nærmeste framtid, masse masse lykke til !! Jeg har trua på at vi klarer dette !!!

6 kommentarer
    1. Hei Mathilde, elsker bloggen din! Tenkte bare å komme med et videoforslag, hadde det ikke vært morsomt om du og NYG kunne laget en “never have i ever” DET hadde vært utrolig morsomt!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg