Russebuksa mi

Jeg har fått en del spørsmål om hvordan russebuksa mi ser ut. Så da tenkte jeg å legge ut noen bilder av den. Jeg bestilte den på Russedress og har strl medium i den typen som heter Redline. Jeg vurderte small, fordi alle sa den kom til å vie seg ut, men altså det er jo kanskje greit å få den på seg i første runde også haha, hvis ikke kommer den nå hvert fall til å vie seg ut. Jeg kjøpte stretch, og da er det jo meningen å kjøpe stretch-bokstaver – noe jeg ikke hadde fått med meg da. De burde idiotsikre informasjonen på nettsiden, slik at sånne som meg får det med seg. Så bokstavene mine skallet av med en gang haha. 

Jeg rakk ikke å komme meg inn i mai måned før jeg måtte ha nye bokstaver. Så jeg bare skrapet av det som var igjen, og satte på ordentlig trykk, så nå håper jeg de sitter. Buksa mi ser altså slik ut nå ↓ med HOLCK nedover venstre fot og en gull H på rompa, NYG-logoen og “nei er nei” på høyre fot, og NYG nedover leggen bak. Og en hvit paljett M på magen.
Hva synes dere?

9 kommentarer

Siste innlegg